NU VÄNDER DET NOG TILL DET BÄTTRE.

Jag är så otroligt lättad ändå.
Det kunde vara bättre, men det kunde även vara mycket mycket värre. Med ens så blev jag så mycket piggare, glädjen kommer tillbaka..och jag fick tillbaka lusten till allting igen. Tänk vad ett samtal kan göra.

Det här har varit, och är den värsta perioden hittills i mitt liv. Jag har varit med om jobbiga saker men det här tar priset. Att gå i ovisshet och ha de värsta tankarna snurra runt i ens huvud.
Men nu ska det förhoppningsvis vända, jag är positiv. Och jag har haft så många jag har kunnat pratat med. Familjen, mamma du är bäst ♥ Vännerna och mina underbara kollegor på jobbet, en stor PUSS till er.




Men men, nog om tråkigheter nu.
Imorgon tar vi en helg borta igen, denna gång blir det Göteborg. Vi ska bila ner och hälsa på B och hans E. Det ska bli så himla kul, vi har inte träffat dem sen de flyttade i början av hösten och vi har saknat dem. De va ändå det "paret" vi har umgåtts mest med, så det är ett kärt återseende. Vi får se vad vi hittar på för spännande där borta.

Kommentarer
Postat av: Madde

Allt kommer bli så bra, Lina! Allt kommer gå bra ska du se! Vad härligt att komma bort under helgen, blunda från vardagen en stund! Det behöver du!



Bälingeby imorgon? Då ses vi ej :(

Önskar dig/er en härlig helg men många glada stunder!

PUSS och en STOR kram från mig :)

2009-10-15 @ 23:16:21
URL: http://mproblem.blogg.se/
Postat av: Mamma & Pappa

Älskar dej gumman!

2009-10-16 @ 19:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0