SÖNDAG.

Igår vart resväskorna fixade, ne för vi hade faktiskt inga sedan innan. Första bästa butiken hittade vi dem i. Får se hur länge de håller nu bara. Eller jo föresten, jag har en lite mindre resväska men i den får det inte plats hälften av det jag ska ha med mig nu. Jag har en tendens att alltid lyckas packa med mig för mycket, får hålla tummarna att vi klarar oss undan övervikt bara.

Idag har jag jobbat hela förmiddagen, tur att älskii kom hem inatt och påminde mig om att ställa tillbaka klockan så att jag fick sova en hel timme längre. Den timmen behövdes. Jag hade helt fått för mig att det va nu i natt klockan skulle ställas om, men icke.

Nu, söndgsmiddag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0