vårkläder.

image133

Den blå/vit blommiga klänningen och det puderrosa linnet båda från Ellos, jag ä l s k a r klänningen! Den kommer användas mycket i sommar. Sen köpte jag en vit korsettliknande spetsklänning idag från gina, jag kommer dock inte använda den som klänning eftersom den är så jäkla kort utan den kommer mer att användas som top till ett par jeans.

Skinnjackan från Halens va i alla fall en besvikelse, eller snygg va den väl men alldeles för stor. Och eftersom det inte finns några mindre storlekar kvar på hemsidan så får jag leta vidare efter en svart skinnjacka.

Kommentarer
Postat av: Ika

Hehe ja du får göra det.. :) Jag vill ha min balkong och den i solläge hela dagen och sen en pojkväns sällskap och en flaska vin :) Hoppas allt är bra!

2008-04-20 @ 14:27:57
URL: http://ikasliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0