snart en vecka.


Snart är redan en vecka på nya jobbet gjord, känns bra! Den har innehållit mycket intressant, bla besök på cirkus och uppdatering av det lilla inom teckenspråk jag kan. Intressant. Idag har jag dock varit ledig, eller ledig och ledig. Naturkunskapen började vid 13 och sen va det raka vägen till V där jag spenderat hela kvällen. Vi har vart och busat i lekparken och haft det allmänt mysigt.

Måste passa på att skryta lite på en gång också, gissa vem som fick mvg på första provet på naturkunskapen...just precis. JAG! Historian däremot skiter jag nog i snart, kan på fullaste allvar inte förstå hur jag ska klara den kursen!? men men..

Nu ska jag hoppa in i duschen, V´s lillebror A kissade nämligen i riktning rakt mot mig när jag bytte blöja på honom. Men det är smällar man får ta när man jobbar med barn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0