söndag.

Vaknade nyss, usch vad man får ångest när man vaknar såhär sent. Det är 23 grader mot vårat fönster, härligt. Mindre härligt kanske när man vaknar upp och är lite halvt bakis.

Drog på mig mysbyxor och raggsocker igår innan jag gick och la mig (fråga mig inte varför, jag frös väl lite eller nått) brukar oftast sova i både mysbyxor och raggsocker, men NU när det är varmt!? Vaknade i alla fall mitt i natten helt genomsvettig och slängde av mig allt.

Igår vart det första grillningen för i år här, eller inte för mig. Jag valde att inte grilla, var fortfarande så himla mätt av all påskmaten man ätit nu i helgen.

Nu blir det nog frukost ute på på balkongen, ska bara försöka dra upp en bakfull J ur sängen först.

Kommentarer
Postat av: ELiN

var är alla äggbilder???? Vi bara undrar liksom....

2009-04-12 @ 19:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0