kärlekens dag.

Alla hjärtans dag idag - och här ligger jag hemma alldeles ensam och är hemskt sjuk. Blev magsjuka igår (efter att all personal och nästan alla barn åkt på det så har jag bara väntat) så planerna på att åka ut på landet idag ändrades ganska så snabbt. Dock mår jag en aningens bättre nu, har tagit mig upp ur soffan och fått i mig lite cola och vatten utan att det kommit upp igen så det är ju positivt.

Men som sagt, alla hjärtans dag får firas själv här hemma eftersom J bokade en resa till Finland för ett bra tag sen och åkte iväg tidigt imorse. Ska du åka på alla gjärtans dag!? va min första kommentar när han berättat att han skulle åka, men vi fick i alla fall en mysig kväll tillsammans igår..tills jag började må illa. Då höll vi oss ifrån varandra lite, även fastän jag vet att om han blir sjuk så hade han förmodligen redan blivit smittan men jag ville i alla fall inte göra saken värre nu när han äntligen ska iväg och få träffa sin familj.

En halvtimme efter att han åkt imorse så fick jag ett mms från honom med en bild på ett kort vi har hängandes på kylskåpet, när jag kikader närmare på det kortet så såg jag att han gömt en liten lapp unden den.



Efter det följdes en massa små lappar med ledtrådar om vart jag skulle hitta nästa lapp. Efter ett tag hittade jag en ask med choklad hjärtan och till sist ett paket med ett par rosa fina hörlurar i, till min rosa ipod. Jag har velat köpa dem ett tag och idag fick jag dem, jag har världens underbaraste pojkvän! Han hade verkligen lagt ner mycket jobb på varje lapp också, och han är riktigt duktig på att rita.


min älskliing, kommer att sakna honom enormt mycket de här dagarna som han blir borta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0