sömn, bästa medicinen?

Idag mår jag bättre, sömn är nog den bästa medicinen när man är sjuk. Mår fortfarande lite illa men inte alls som igår.

Min dag igår bestod mestadels av att sova, jag tror min vakna tid av gårdagens dygn va ungefär 5 timmar totalt. Ändå så somnade jag redan 10 igår, efter att slumrandes kollat mig igenom melodifestivalen, och sov hela natten ända tills halv 9 imorse. Jag vaknade ganska så utvilad med andra ord.
Kan ju iofs också bero på att jag inte sov någonting alls natten till igår, sömn behövdes.

Mamma är så söt, hon insisterade (hmm, stavad det så?) på att komma över idag med lite blåbärssoppa och annat smått och gott som kan behövas när man är magsjuk. Okej om hon bodde runt hörnet men nu bor hon ju några mil bort. Men jag kan nog ringa och säga att det går bra endå, jag har ju fortfarande lite avslagen cola kvar här hemma så jag klarar mig nog.
Nu blir det att försöka få i sig lite frukost och kanske en film i soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0