långhelg.

Så var det söndag igen då, fast för mig kan man säga att det bara är lördag eftersom jag är ledig imorgon också. Så skönt med långhelg, även fastän den här helgen inte har innehållit så mycket händelserikt.

Jag har i alla fall köpt en rosa mus till min fiina dator, en mördarmus som J säger eftersom den gör så att J´s data mus blir helt knas, den vill inte alls göra som han vill. Mitt nästa projekt blir att köpa en ipod. Ne, jag har faktiskt ingen ipod. Saknar att lyssna på musik då jag åker buss till och från jobbet om dagarna (i alla fall när jag inte har sällskap av min kära arbetskollega Madde), och när man cyklar. Hade en mp3 förut men den dog häromåret så nu har jag ingen musik i mina öron när jag åker hemifrån. Jag vil ha en mörkgrå, en mörkblå eller en rosa. De förstnämnda vet jag inte ens om de finns..har sett svarta ipods och rosa då såklart men inga grå eller blå.

Igår bakade vi pizza, J har köpt en såndär stenplatta som man gräddar pizzorna på. De blir så himla goda, nästan som att de precis kommit ur en pizza ugn på en pizzeria.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0