underbara tidiga dag.

Idag hade jag min tidiga dag på jobbet, och aldrig har jag väl uppskattat den såhär mycket. Snart ska jag lägga mig i soffan med senaste amelia tidning (lite tantvarning över den tidningen, jag vet. men jag tycker faktiskt den är bra) och bara njuta.

Jag kom hem till en J, som kors i taket för en gångs skull va hemma..i en timme i alla fall. Sen va det hans tur att ge sig ut i stormvädret som dragit över oss idag.

Vi hann i alla fall kika på det senaste avsnittet av Desperata, fy fasiken va spännande det är nu. Jag blir så arg varje gång det slutar och det är en heel vecka tills nästa avsnitt. Den här gången slutade det även tusen gånger mer spännande och självklart så är det uppehåll nu i 4 veckor, stackars mina nerver!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0