om mindre bra kvällar.

Det är INTE min kväll ikväll.

Först gick dammsugarslangen av i ena änden, men jag tejpade ihop den igen. Funka hur bra som helst. Sen efter ett tag så går den av i den andra änden också, vad är oddsen liksom!?
Jag tejpade även denna ände, men då ville den inte riktigt. Den suger inte så värst bra längre så att säga.

Jag tänkte att kanske det är fullt i dammsugaren så då testade jag att tömma den, det gick ju inge vidare. Det vart damm över hela golvet som inte gick att få upp eftersom DAMMSUGARJÄVELN inte suger längre. Och till råga på det så får jag en rak höger rätt över ögat av slangen, fråga mig inte hur det gick till men nu är jag i alla fall blå på ögonlocket.

NEj, det är INTE min kväll ikväll.

Kommentarer
Postat av: Madde

klockrent! klant-arsle :p

dammsugaren suger inte men det gör vi ju bra istället :D haha..



har du varit hos doktorn nu då? enhörning sa något om att du hade en knöl på UTSIDAN av halsen..? jag fattade att det vara var halsont.. :S hm..



okej, såklart jag håller tummarna för dig att du får jobbet! :) hoppas hoppas.



hur mår du idag?

vet du? igår var ellen och hälsade på och jag är SÅ glad att jag inte hade börjat, det hade varit jättejobbigt att se henne. ingird hade grinat och många barn hade tagit avstånd.. varit försitkga typ. usch, vad hemskt.. :(



ha det SÅ bra, vi hörs! och stackars din blåklocka :D nu kan du ju inte visa dig ute :D

2009-05-21 @ 10:13:05
URL: http://mproblem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0