as he goes left and you stay right.

Hemkommen från jobbet, men blir inte hemma så värst länge eftersom jag snart ska tillbaka till jobbet igen och ha möte. Idag kom det två brandbilar till vår förskola, de skulle kolla säkerheten inne på avdelningarna. Jätte kul tyckte barnen som va jätte uppspelta över branbilarna och våra största barn fick gå ut och kika på dem. Vi fröknar va mest uppspelta över brandmännen, vi trängde oss före barnen längst fram vid staketen och ville gärna följa med ut och kika på brandbilarna. Needå, men nästan.

Föresten så är jag besviken, jävligt besviken faktiskt över att en viss person inte ens kunde komma med ett grattis på min födelsedag. Glömt bort!? Mycket möjligt, besviken är jag vilket fall som helst.
image38

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0