där lärde jag mig en läxa.

Jag har förnyat headern lite, ingen stor förändring men endå. Jag tycker att det vart bra, lite enklare. Så som jag vill ha det! Nu ska vi äta kyckling, rester från igår som vi fick med oss hem från mamma och pappa. GOTT!

Föresten så har vi bokat biljetter till Björn Gustavsson idag, han kommer hit till konsert och kongress huset i oktober (ett tag kvar jag vet, men jag ser fram emot det!) Någon som sett honom i "Sverige pussas och kramas" föresten? Haha, jag dör vad rolig han är.

- Här sitter jag på kylen, här kan man inte sitta när man har tjej.



Kommentarer
Postat av: Anonym

svar: du får vis bild när den kommer:D

2008-04-14 @ 18:35:29
URL: http://puuccii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0