fredag.





I fredags hade vi grillfest här, fy fan va mysigt det va! Vi grillade ca 2 kg kött och allting åts upp (även fast det sista åts upp framemot 4 på morgonen då man vart hungrig igen.) Härligt väder va det också så vi satt framme på balkongen hela kvällen/natten. J sprang runt med kameran de första timmarna på kvällen och jag lägger in några av bilderna, bilderna blir ju bara så himla fina med hans kamera.

Runt 2 drog de flesta iväg in på krogen men några stycken vart kvar däribland grannarna som kom över och spelade lite guitar hero med oss. Sen gick de hem och kvar vart jag, J och en av hans kompisar. Vi spelade buzz fram till kl 5, och JAG vann. Jag hörde nått om att jag skulle ha vunnit på tur, men här är det bara skicklighet. Sen vart de kvar uppe och kollade nhl och jag gick och la mig, en aningens sliten och trött. Grymt lyckad kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0