here comes the sun, it´s all right.

Strålande sol idag! Säger som min vän Marika att klockan är redan 7 och det är fortfarande ljust ute, som om det vore mitt på dagen. Jag har precis kommit in från en timmes promenad. Vi gick till röbo för att sedan ta oss över åkern och in i gamla uppsala området. Sen gick vi hela vägen hem, förbi J, hem till mig och sedan tillbaka till J.

Sov alldeles för länge imorse, det va lagom kul att vakna av att solen sken in genom fönstret och se att kl redan va halv 12, jahap där sov man bort halva dagen. Känner mig totalt värdelös när jag sover så länge, dagen går så himla fort då och det känns som man inte hinner med någonting. Nu är kl redan 7 liksom, iofs så har man hunnit med ganska mycket idag endå (för att säga emot sig själv lite).

Började med frukost ute på balkongen, i bikiniöverdel!, och sen satt jag kvar där och solade ett bra tag, man får ju passa på nu när det är så varmt. Sen åkte vi iväg och köpte (eller ja, J köpte) utemöbler till balkongen på framsidan, det blev jätte bra! Så nu har vi monterat ihop både det och grillen, duktiga vi är. Många grillkvällar kommer det att bli där och förhoppningsvis valborg också som det ser ut nu, jag är dock fortfarande jävligt bitter eftersom det verkar som att jag måste jobba på dagen. Så då missar man ju allt kul! Men men håller fortfarande tummarna för att jag kanske, kanske får vara ledig endå.

Nu blir det i alla fall lite mat, är galet hungrig efter promenaden!
image159

Kommentarer
Postat av: charming man

Har du haft en trevlig helg?

2008-04-20 @ 19:13:43
URL: http://charmingman.se
Postat av: charming man

Jo, jag har väl haft en okey helg :)

2008-04-20 @ 19:20:19
URL: http://charmingman.se
Postat av: Natalie B

Hej!

Du får gärna vara med i min tävling:
http://natalieb.blogg.se/tvling.html
Där du kan vinna ett hemligt paket, till ett värde av TUSEN KRONOR!

Hoppas du får en bra kväll!

2008-04-20 @ 19:58:17
URL: http://natalieb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0