inristat i huden.

image105
Jag tycker att det är så snyggt att ha en text tattuerad någonstans. Har haft lite funderingar på att tattuera in en text på insidan av handleden men också bak i nacken, som på de hä bilderna på Victoria Beckham och Angelina Jolie. Tycker att de tattueringarna är riktigt snygga.

Vad tycker ni är snyggaste, vågrätt eller lodrätt?


Just nu är jag lite mer inne på den lodrätta. Frågan är bara hur man ska kunna välja text, jag vill att det ska vara en text som berör mig och som på nått vis symboliserar mig. Kanske ur en låttext eller ett stycke ur en dikt, men det måste vara en text som man kan tänka sig att leva inristad på huden med ett tag. Fint är det i alla fall!


Kommentarer
Postat av: Elin

lodrätta, helt klart!

2008-04-14 @ 19:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0