it sucks.

Helvetes, jävla, piss skit också. Ursäkta min tillfällighet av mun diareé men jag måste bara ta ut mina agressioner här i bloggen, bajs! Jag trodde inte att ett par dagar kunde betyda så mycket som de nämsta två dagarna gör nu. Jag vill, jag vill jag vill! Allt skulle falla så bra in om jag bara KUNDE FÅTT VARIT LEDIG! Jag vet, jäkla mes tänker ni. Har hon inget annat att tänka på. NEJ, inte just nu.
 
Imorgon ska jag jobba från kl 8 på morgonen till kl 21.30 på kvällen, inte nog med det. Utan sen ska man komma hem till en lägenhet fullt med människor som är i full gång med att festa. Medans de drar ner på stan och har roligt så måste jag snällt gå och lägga mig för att sedan orka upp dagen efter och jobba, på självaste valborg! Men de andra de går istället upp den dagen för att sätta sig i en park med strålande härligt väder (som det nu tydligen ska bli, fan kunde det inte ha regnat i alla fall) med en massa god dricka och mat. Och medans jag jobbar och står i och inte slutar förens kl 16! För att sedan åter igen komma hem till en massa festande folk, som vid det laget ligger en aningens före mig alkoholväg. OKEJ, visst sen är jag ledig och får göra vad jag vill resten av kvällen, men det är inte samma sak när man missat hela dagen och alla roligheter. This sucks! Jag vet jag är en tönt.
image159

Kommentarer
Postat av: Emma

Word. Låt oss hoppas på hagel.

2008-04-28 @ 22:03:44
URL: http://emmasnya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0