nu åker vinterjackan.

Nu åker vinterjackan in i garderoben, för nu ska den väl inte behöva komma till användning nått mer. Nu ska jag bara försöka hitta den perfekta svarta skinnjackan, och det är svårare än jag trodde. Eller hittade faktiskt den perfekta skinnjackan i måndags, bara 2500 kr på weekday! Kommer inte ihåg vad det va för märke men galet snygg va den i alla fall, vill ha begär! Jovars.

Imorse va jag till läkaren, fick åka igenom en såndär läskig tunnel men det va mindre besvärligt än vad jag trodde det skulle vara. Det gick bra. Nu ska jag försöka hitta på nått att äta, J är inte hemma och det är lika svårt varje gång. Tyckte faktiskt att han kunde laga nått till mig innan han åkte till jobbet, men han kände inte för det sådär en kvart innan han skulle åka. Konstigt. Nudlar brukar det ju oftast bli när jag äter själv fast förra gången lyxade jag faktiskt till det med köttbullar och makaroner, inte det att jag inte kan laga mat. Så himla tråkigt att stå vid spisen själv bara! Nej, nudlar it is.
image159

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0