tjugoandra april.

Snart ska jag cykla iväg till jobbet, det va lite kallare imorse när jag vaknade men nu börjar solen värma lite. Idag blir det en lång jobbdag, slutar inte förens vid 21-22 ikväll. Och inte sov jag mycket under natten heller, har blivit beroende av guitar hero så det spelades halva kvällen igår.

Igår satt vi upp en lista där föräldrarna kan skriva i barnens tider för nästa vecka, jag håller tummarna hårt för att det kanske, kanske, kanske inte är så många barn som ska vara på förskolan på onsdag. (Ja, jag vet att jag tjatar om den där jävla valborg) Men jag vill I N T E jobba! Ne nu ska jag se på nyheterna en snabbis innan jag cyklar iväg.

Ha en bra dag!
image159

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0