and off we go.

Alltså jag är så värdelös på att packa, v ä r d e l ö s! Nu har jag packat om väskan 3 gånger redan (jag måste försöka sortera bort lite då det som det ser ut nu inte ens går att få igen väskan) sakta men säkert minskar det. Jag är expert på att packa ner alldeles för mycket saker och sen inte ens använda hälften av dem vilket J säkert har påpekat en 4-5 gånger redan, du kommer inte att använda allt det där! Men nej, jag vet faktiskt det. Men endå så vill man ju ha lite att välja mellan därborta.

Aja, i alla fall. Idag har jag varit på C´s jobb och hjälpt till lite, om dom behövde hjälp. Förstår inte hur C har klarat av att stått och sorterat, räknat och dokumenterat alla kläder tidigare. Vilket göra, så mycket roligare när man är två som hjälps åt också.

Ne, nu måste jag återgå till packningen. Sen ska jag måla naglarna och städa undan lite här hemma för imorgon åker vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0