smärta.

Jag förstår inte hur jag har kunnat utsätta mig själv för en sådan sjuhelvetes smärta, imorse var jag och gjorde en brasiliansk vaxning. Helt utan konstigheter egentligen, hon som utförde det var vanare än vanast men ändå kändes det jäkligt skumt att slänga upp sig själv sådär. Jag låg och skrek av smärta och tokskrattade om varannat, kan bara tänka mig hur det måste sett ut. Jag tycker själv att jag är ganska smärtålig men det där va nog bland det värsta (i fysisk smärta) jag har varit med om. Tårarna rann ner för kinderna för att det gjorde så ont, men hon lugnade mig med att det kan göra ganska så ont första gången man vaxar sig och att det sedan blir bättre. Första gången!? Trodde hon på fullaste allvar att det ska bli en andra gång..

Men, kul att ha provat på det i alla fall. Och resultatet blev ju..mycket bra, för att inte gå in på närmare detaljer. Men jag håller mig nog till det gamla hederliga sättet i förtsättningen.


Kommentarer
Postat av: Ika

Hehe så komiskt att du skriver ett sånt här inlägg precis idag när jag och Sandra (ist för att plugga) pratade om att prova på sån vaxning :) Smärtan var inte det som var viktigast att diskutera utan själva ställningarna som man kanske skulle behöva stå i :P

2008-08-07 @ 14:10:53
URL: http://ikasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0