uppe med tuppen, nästintill.

Fy sjutton vad jag är uppe tidigt idag. Jo för det här är tidigt för mig, i alla fall när man inte ska iväg till jobbet. Vaknade 8 i en tom säng då J inte kommit hem än, suck. Jag vet inte om jag börjar bli gammal men jag skulle nog inte palla att hålla igång så länge och mycket som de har gjort de här 3 dagarna.

Gick väl upp vid halv 9 i alla fall, strax innan J kom innanför dörren. Dock inte så full som jag trodde han skulle va bara väldigt, väldigt seg vilken är helt förståligt. Man vill inte annat än att säga, skyll dig själv! Men eftersom han "städade" upp efter mig förra helgen så va inte de dom första orden som kom ur min mun. Roligt verkar de ha haft i alla fall och jag skulle nog ha övervägt att ha följt med om det inte hade vart så väldans dyrt.

Idag ska jag börja packa lite och träffa C på stan en stund, senare blir det förmodligen en film med J som nog inte kommer att röra sig längre än mellan sängen och soffan idag.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

tack :)

2008-08-10 @ 09:47:19
URL: http://lovisaslifestyle.blogg.se/
Postat av: Ragnaa

sv: Tack :D

2008-08-10 @ 09:56:47
URL: http://ragnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0