Let's take a breath, jump over the side.

Idag köpte jag lösvikts godis för första gången på jag vet inte hur länge, nu är det slut och jag mår faktiskt lite illa. Kanske inte skulle ha vräkt i mig allt på ynka 3 min, men det va ju så gott!

Annars då, efter en kaotisk natt/morgon (jag är så dum, dum, dum) så vart det jobb. Inte så länge dock vilken va skönt, jag är riktigt seg idag. Min energi är på noll och jag känner bara för att lägga mig ner och sova. Hoppas på en piggare och mer energirik dag imorgon.

J har spenderat de 3 senaste dagarna på raggae festivalen så det har varit relativt lugnt här hemma. I torsdags jobbade jag också och igår va C här, vi beställde pizza från ett ställe där vi troligtvis aldrig kommer att beställa pizza ifrån igen, assholes! Också kikade vi film, The Mist, bra film men med ett väldigt skumt slut.

Ne, nu blir det soffan och tvn ett tag. natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0