And it’s a beautiful mess, yes it is.

Söndag idag och sista dagen på min lediga vecka, imorgon är man tillbaka på jobbet igen. Men jag har ingen som helst ångest för det utan det ska bli riktigt kul, har saknat barnen massor och jag förstår inte hur jag ska klara mig utan dem sen i höst. Det kommer bli många tårar och kramar om vartannat den här veckan.

Igår va vi hemma hos E och förfestade lite, det blev mycket diskussioner om allt möjligt samtidigt som vi kom på att vi skulle lyssna på lite nostalgi musik, ace of bace kom bla upp på spellistan och det va många gamla minnen som dök upp.

På krogen sen träffade vi på en massa roligt folk, vi hamnade bla mitt i en svensexa, mer än så behöver väl inte nämnas men galet kul hade vi i alla fall. Efter stängning vart det max och efterfest hos en av J´s kompisar. Där fann jag en ny kärlek, en stor uppblåsbar max hand som jag ville ta med mig hem. Det fick jag dock inte eftersom det tydligen va han som bodde därs barns och då skulle de bli ledsna förklarade han för mig, attans! Kl 6 la jag huvudet på kudden och somnade själv som ett litet barn. Trodde att jag skulle må piss idag men inte, halv 12 studsade jag upp ur sängen hur pigg som helst. Det är konstigt med mig.


Kommentarer
Postat av: sandra

sv; ja, visst är dom underbara :)

oh, hur lång är du då?

jag har tur - jag är bara 162 :P

2008-07-06 @ 17:39:06
URL: http://marinoni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0