Everything I do just comes undone.

Första dagen på semestern och ändå kan jag inte hålla mig därifrån. Idag var jag förbi en sväng, dock bara för att fylla i några tim jag hade glömt meeen han ialla fall kramas lite till med barnen. Annars har det varit en del farande fram och tillbaka på kalas, i fredags hade mitt älskade ludd E födelsedags fest, taack för en väldigt trevlig kväll med singstar och alldeles för mycket tequila. I lördags joinade C mig på kvällskvisten och igår var jag ut på landet och firade kusin J som fyllde.

Den här veckan ska vi fira pappsen också blir det lite jobb på onsdag, sen ska vi hinna iväg och ta 2:a tbe sprutan. Annars händer inte så värst mycket, ska försöka komma iväg och ta första doppen någon dag (ne, det har ännu inte blivit av). men till helgen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0