The sun is shining now and i´m not feeling cold.

Första dagen på ledigheten men alarmet ringde endå vid halv 9 på morgonen. Vaknade med ett ryck och tittade på klockan, fick panik ett tag där och trodde att jag försovit mig till jobbet, det tog några sekunder innan jag kom på att jag var ledig. Fy fasiken va skönt det va att lägga huvudet på kudden igen. Kl 9 sedan gick jag upp, va tvungen att åka ner på stan och fixa lite saker. Jag hade bla en tid hos moster L för en undersökning av mina tänder men fick ett mess imorse att det hade kört ihop sig och att jag skulle komma senare i veckan istället.

Igår va vi hos B och E och kikade på fotboll, en väldigt trevlig kväll! De hade gjort pizza (mycket god) och vi hade köpt en massa kex och ostar som vi åt sen. Efteråt satt jag och E ihopkurade med 2 filtar på balkongen och drack vin medans killarna spelade PES, då vill man helst inte störa. Mysig kväll och jag hoppas att det blir många sådana i sommar.

Det blev även lite shopping idag på stan (ovanligt), lägger upp lite bilder sen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0