a lot on my mind.

Nu blir det sängen med en bok som jag läser genom jobbet just nu. Den förbjudna sorgen heter den och är skriven av Gurli Fyhr (SPF; svenska föreningen för psykisk hälsa) och jag har inte kommit många sidor i den sen jag lånade den från jobbet för några veckor sedan. Man måste va otroligt koncentrerad och fokuserad på boken när man läser den vilket jag inte har varit de senaste veckorna. Men intressant är den i alla fall, när jag inte fastnar i annat och läser tio sidor för att sedan inte ha någon aning om vad jag läst. Fokuserad va det, får se om jag kommer någon vart i den ikväll. Som ni kanske märker är jag inte den bästa på att läsa böcker, mina tankar flyger gärna iväg någon annanstans och boken måste va väldigt intressant för att jag överhuvudtaget ska ta mig igenom hela.

Nu tar jag i alla fall min bok och går, natti natti.
image38

Kommentarer
Postat av: emelie

ne det gjorde du rätt i. för den var asläskig idag :/

2008-03-09 @ 23:49:15
URL: http://emelieisaksson.blogg.se
Postat av: Malin

haha eller gyr :D vad gör du?

2008-03-10 @ 10:40:12
URL: http://chakrat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0