don´t you wish you know better by now.

Har precis kommit hem från stan, blev lite fikande och endel shopping (lägger upp lite bilder senare). Letade efter skinnjackorna på hm, de i mc modell, men de va självklart slut i min storlek. De går åt som smör, och de skulle troligen inte få in flera heller. Jahaja.

Ikväll kommer en kompis hit, blir en lugn kväll. Laga lite mat och kanske kikar nån film, om jag vågar mig på J´s alla prylar här hemma. Här är det ingen dvd utan här är det kolla film genom datorn som gäller och jag är ju inte den mest tekniska personen på detta jordklot om man säger så, snarare den mest otekniska. Nu ska jag fixa nått att äta, J är ju ute och åker båt den här helgen och det är så förbaskat tråkigt att behöva laga mat själv, (nästan alltid han som lagar mat annars, jag tittar mest på). Plus att jag har noll fantasi, och allt som är gott är så jobbigt att laga. Så det blir nog kanske att vänta tills sällskapet ikväll kommer hit så åker vi och köper nått gott istället.
image38

Kommentarer
Postat av: Ika

Ja var det inte vi som krångla med att typ få färg på tv en gång, men vi hitta inte rätt knapp.. ja nått var det iaf..:P Hoppas du får en trevlig lördagkväll!!

2008-03-29 @ 17:56:58
URL: http://ikasliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0