lite bitter.

Så jäkla skönt det va att sluta redan vid 13 idag, cyklade iväg och handlade lite och sen direkt hem. När jag kom innanför dörren möttes jag av en J som låg i sängen och spelade nhl mot en kompis, och där låg han sen i ett antal timmar, slöaste. Annars har jag åkt pulka för första gången detta år, riktigt kul va det och man fick ju passa på när snön kom såhär 2 månader försent. Men nu har jag åkt pulka så nu kan snön försvinna igen.

Föresten så är jag grymt bitter för att jag måste jobba på valborg, slutar 16 och missar då allt roligt på dagen. Kvällen skulle jag lätt kunna skippa, bara jag får dagen. Skit också.
image38



Kommentarer
Postat av: aida

Vilken fin header du har !! :P

2008-03-27 @ 21:48:02
URL: http://tresor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0