måndag.

Kom hem från jobbet för ca en timme sedan, skönt att det fortfarande är ljust ute nu när man stänger på förskolan. Härligt. Cyklade hem i det gråa och trista vädret och mötte typ J i dörröppningen, då va det hans tur att åka till jobbet. Sånna här dagar går vi verkligen om varandra, vi hann i alla fall äta några skabbiga falukorvar och snabbmakaroner tillsammans innan han åkte iväg. Imorgon och på onsdag ska jag till V (lillkillen som jag är avlösare åt) så det kommer bli sena kvällar den här veckan. Men men, skönt att vara tillbaka på jobbet igen efter att ha varit sjuk i några dagar. Imorgon ska vi sjunga påsksånger på samlingen. Vilken tur att det är min vecka att hålla i samlingen, jag som är så otroligt bra på att sjunga, hmmf.

Hoppas ni har haft en bra dag!
image38

Kommentarer
Postat av: anna

svar: ja klänningen är skitsnygg. en sån vill jag ha till våren :)

2008-03-10 @ 18:45:34
URL: http://addspirit.blogg.se
Postat av: annika

kul att vara tillbaka då ;)

2008-03-10 @ 19:26:01
URL: http://photonbywe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0