to keep some hope alive.

Kul att några har hittat hit till min sida redan, några från min nya blogg och kanske tom några nya besökare? Känns bra att kunna blogga på "heltid" igen och inte tassa på tå för att fel personer läser min blogg. Nu kan jag blogga när jag vill, hur mycket jag vill och för vem jag vill. Måste erkänna att jag har saknat bloggandet en hel del, det va en stor del av min vardag förut därav smygandet nu. Men nu är jag med igen.

För er nya läsare kan jag berätta att jag heter Lina, är 22 år (fyller 23 nu i april) och bor i en lägenhet i Uppsala, en lägenhet mestadels av tiden verkar stå tom just nu. Större delen av min fritid spenderas hos en viss J, till och med kissen gör oss sällskap här nu. Ja i alla fall för tillfället. Mer än så behövs väl egentligen inte vetas, detaljer sparas för den verkliga dagboken. Till er som följt min gamla blogg kan jag säga att denna inte kommer att skiljas så mycket. Jag skriver om det som faller mig in. Tack och hej.

Nu blir det i alla fall mat, har inte ätit  på hela dagen och som vanligt när jag ska äta själv så blir det väl nudlar och tonfisk, mycket möjligt bara nudlar denna gång eftersom tom tonfisken är slut. I alla fall, kul är det att vara tillbaka!
image38

Kommentarer
Postat av: A s t i i i

Its good to have you back ! :D

2008-03-08 @ 19:14:25
URL: http://astiii.blogg.se
Postat av: vendela

Ja, visst gör det :)

2008-03-08 @ 19:38:02
Postat av: Natta

nej jag har fått hjälp av matildahammar.blogg.se som gör design mot betalning :)
annars kan du få gratis hjälp hos designadinblogg.blogg.se

2008-03-08 @ 20:18:02
URL: http://naaatha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0