and you might think it's easy being me.

Nu har jag packat och packat hela dagen lång. Började ute på landet hos mamma och pappa kl 14.00 då jag gick igenom varenda kartong med mina saker. Slängde en massa onödiga saker som jag sparat på länge nog nu tex gamla kakburkar och papper från år 2000, varför spara på sådant?!
Aja, nu har jag i alla fall slängt en sisådär 3 stora svarta sopsäckar med skit och det känns bra!

Sen åkte vi till min "gamla" lägenhet och körde iväg lite saker därifrån också, så nu är det ganska så tomt där. Känns konstigt, har ändå trivts jäkligt bra där. Så nu kan man kort och gott säga att jag bor här hemma hos J. Det kommer aldrig bli mitt hem, och visst känns det lite tråkigt. Utan det kommer alltid vara hemma hos J. Men nu har vi alla fall tagit hit mitt köksbord och lite andra småsaker så nu känns det lite mer hemtrevligt i alla fall!
image159

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0