it has only just begun.

Jag är trött. Funderar på att gå och lägga i sängen mig men jag är för trött för att resa mig härifrån. Imorgon är det fredag, igen. Det känns som att veckorna består av en måndag och en fredag, förstår inte vart de andra dagarna tar vägen. Varje söndag har jag lite smått ångest inför en ny lång vecka men sen helt plötsligt så är det fredag igen.

Idag har det praktiskt taget varit tropisk värme här i Uppsala, att ta på sig skinnjackan imorse var dagens största misstag. Jag höll i princip på att smälta bort. Slutade redan vid 13, åkte ner på stan för ett snabbt möte med min "chef" för stöd och service och för att hämta lite papper på ams. Mötte sedan E, M och N så då gick vi hem till E för att fika lite gratisbullar och kika på hennes nya lägenhet..fiin!

Ne, sängen va det ja innan jag somnar här. Imorgon får jag träffa J igen, våran kontakt den här veckan har varit en puss på pannan när han kommer hem från jobbet mitt i natten och jag sover och en puss på pannan när jag åker iväg till jobbet på morgonen. Men imorgon är han ledig så då ska vi umgås, hoppas jag..det har i alla fall jag bestämt!
natti natti.
None



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0