It´s the feeling you get while looking back.

Ännu en solig sommardag, så himla härligt och man får väl passa på nu medans det varar. Kommer ihåg förra året, då va det en eller två veckor varmt i början av sommaren sen minns jag mest sommaren som ett stort grått moln vädermässigt. Så jag hoppas att denna sommar blir bättre.

Dagen har spenderats med E och C i solen vid ån. Vi har käkat mc och glass och varit riktigt onyttiga, nu är jag sådär äckligt mätt som man kan bli ibland. Och jag tror att vårat kaloriintag denna dag inte tillåter mig att äta något mer på hela kvällen!
Imorgon är jag ledig, då ska jag åka Ålandsbåten, själv. Ne jag är inte tragisk egentligen, men jag ska åka båten själv till åland i alla fall. Där ska jag möta upp J som redan är där också åker vi båten tillbaka. En liten dagstripp sådär, det ska bli mysigt och jag har ändå inget bättre för mig. höhö.

Nu ska jag städa lite här hemma så att det är fint när J kommer hem imorgon, vilken helt otroligt fantastisk flickvän jag är. Det jag inte förstår är hur två (egentligen ganska så renliga) personer kan skita ner så mycket. Såhär var det inte i början, jag har inget minne av att det låg saker överallt (mest mina kläder som ligger slängda iofs) då, ingen orkar ta tag i disken som snart sträcker sig ett par meter upp i luften. Men det kommer väl fram nu såhär ett halvår in i förhållandet, vi är väl två små grisar helt enkelt.
None




Kommentarer
Postat av: Elin

svar: aa, menar du den röda??

2008-05-11 @ 20:13:50
URL: http://xCinderella.blogg.se
Postat av: Elin

svar: aa den va skit snygg, tror jag ska köpa den faktiskt :P

2008-05-11 @ 20:32:01
URL: http://xCinderella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0