I said you’ve got to join me.

Sitter här med med världens förkylning. Snuvig, snorig med kliande näsa. Ja,ni fattar...jävligt irriterande är det i alla fall. Men jag klarade mig ändå hela 2,5 vecka på nya jobbet så det va väl dags nu. Jag har ätit alla vitaminer och tagit all förkylningsmedicin vi har här i lägenheten och igår kväll gav tom J mig en whisky innan jag skulle sova, för att ta kål på alla bakterier. Så denna förkylning förmodas inte bli långvarig.

Satt vid datorn och lyssnade igenom spelningslistan J hade gjort då en väldigt bekant låt kom upp, vet att jag för ett tag sedan letade efter just denna låt men då jag varken viste vilka som sjöng eller hur texten gick så hittade jag aldrig låten. Grymt bra är den i alla fall!




Hoffmaestro & Chraa - Young Dad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0