blåser.

Idag ska vi ut på landet och få hjälp med deklarationen (jag) det är en hel djungel det där, avdrag hitan och ditan. Just nu ser det ut som att jag kommer få betala, men hoppas ju att jag kanske får tillbaka lite i slutändan endå.

Hoppade princip upp ur sängen idag, jätte pigg. Tror att jag vaknade av att det blåste som bara den ute, det liksom knarrade i hela fönstret. J snarkade som vanligt vidare i sängen, han vaknar inte av mycket han. Som man säger, man ska inte väcka den björn som sover.
Bestämde mig i alla fall efter lite om och men för att ge mig ut på en liten cykeltur, åh ibland (okej då..ofta) blir jag så trött på mig själv. Cykelturen slutade med att jag mestadels fick dra cykeln efter mig, det går INTE att cykla i motvind.



Jag vill gärna vet hur jag har min semester i sommar, helst NU vill jag veta det. Planerna är i full gång men inget kan bokas upp om jag inte vet hur jag har min semester. It sucks!
Ne, nu blir det lite kaffe innan viåker ut på landet.

Kommentarer
Postat av: Tofva

Hej! Ja, jag ritar mycket just nu..prinsessor har jag ritat hela livet o nu säljer jag dom också. 50 kr exl frakt kostar dom.

Skicka lite om dig själv till min email nån bild o lite annat du skulle vilja ha med om du vill ha en egen Prinsessa:)

Vad roligt att du tyckte om dom!! Happy:) Hejsvejs

2009-04-23 @ 19:29:27
URL: http://tofva.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0