PRESENTKORT.



Nu har jag fått hem mina första presentkort från Gratisbio, tydligen så har de nu börjat med rikskupongen dvs kuponger som man kan använda på alla de utvalda butiker som bla HM, Bodyshop, Gina Tricot, MQ, Lagerhous, OnOff, Cervera, ICA och många många fler.

Jag satt och hade världens valångest över vilken butik jag skulle välja presentkort i, och sen när jag fick hem presentkorten så visade det sig att det gick att använda i alla butiker. Mycket bra!

Såg även nu att jag skrapat ihop ytterligare poäng för presentkort på 100 kr, det är enkelt och gratis att samla poäng.

Bli medlem här så får du 75 poäng att börja med! När du fått ihop 200 poäng så kan du börja beställa presentkort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0