DAN FÖRE DAN FÖRE DOPPAREDAN.

 

Blandade känslor.

Det känns otroligt ensamt nu när J har åkt, inte förens den 28:e får jag pussa på honom igen. Imorse låg jag kvar lite extra länge i sängen, det kändes tungt att slänga benen över kanten och gå upp. Men av erfarenhet så vet jag att dagarna går ganska så fort endå.

 

Imorgon efter jobbet tar jag i alla fall mitt pick och pack (inklusive kisse missen) med mig ut på landet. Det ska bli så mysigt och lite extra mysigt är det ju nu när vi fått så mycket snö. Det är så otroligt fint, riktigt vykortsvackert.

 

Nu, rulla köttbullar.

 

GOD JUL.

Kommentarer
Postat av: MADDE

Hej!

Ja, skit länge sedan vi pratade :(

Hur är det? Här är det bra, håller dock på att bli förkyld och har lite ont i halsen. Det är ju så jävla kallt!



Ja, pirrit som bara den med skola och VÄLDIGT mycket papper osv som ska fixas. Lite jobbigt men nu är allt klart! Ska träffa en vän som läser detta program på måndag som ska berätta ALLT och så ska jag få låna böcker osv. Kanon bra! :)



Har du börjat jobba eller när gör du det?

Hur var din jul? Fick du något bra?



STOR kram

2010-01-05 @ 16:11:16
URL: http://mproblem.blogg.se/
Postat av: emmakarin

rösta på mig, nr tre - http://ffaannyyf.blogg.se/2010/january/veckansblogg-deltagare.html



Om du vill göra en liten flicka glad? (a'

2010-01-07 @ 23:53:18
URL: http://emmakariin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0