som en annan vanlig svensson.

Idag är det söndag igen, ingen som har missat det kanske. Dagen innan en ny vecka börjar, men nya möjligheter. Nästa vecka blir fullspäckad. J kommer hem imorgon kväll/natt men vi kommer inte hinna ses mycket denna vecka, vilket är väldigt tråkigt. Blä, jag hatar hans jobb dom här tiderna.

Är det inte meningen att två stycken som bor tillsammans inte ska träffas mer än då den ena kommer hem mitt i natten och pussar den andra på pannan, thats it. Nu är han inte ledig lika mycket längre heller och denna vecka, då han är ledig på torsdagen så ska jag på HLR kurs, typiskt! Men men, sånt är livet.

Igår kollade vi melodifestivalen här. Med en massa godis, glass och ännu mer godis. Ja, en helt vanlig kväll för oss med andra ord.

Jag skulle väl kunna säga att melodifestivalen var okej den här gången. I det stora hela har det inte varit någon låt som jag fastnat för direkt men ändå ska man sitta där varje lördag och kolla (precis samma sak som för 3 miljoner andra svenskar), det är konstigt. Varje år säger jag till mig själv att jag bara ska se finalen detta år, men så blir det ju aldrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0