att gå upp tidigt.

Idag hittade jag finaste gladiator sandalerna på scorett, då längtade jag ännu lite efter sommaren. Känns dock lite tråkigt att köpa sandaler så här års och ändå inte kunna använda dem, att de bara ska stå där i garderoden och tittas på i ett par-3 månader till innan de kan användas. Men jag la i alla fall undan dem till imorgon så får vi se om jag ändrat uppfattning tills dess, kanske de är värda att bara stå och tittas på ett tag ändå..

Jag fastnade här framför datorn fastän jag egentligen borde börja städa lite här hemma. Det måste diskas, plockas undan och damsugas innan man stupar i säng..imorgon blir det att gå upp tidigt. Jag tycker hemskt synd om mig då jag öppnar på jobbet 06.30 och måste åka hemifrån 05.30. Men imorgon kommer jag nog att vakna till ännu lite tidigare då älsklingen går upp vid 04 för att åka och jobba. Herregud, det borde inte vara lagligt att få gå upp så tidigt på morgonen/natten.

Föresten så är låten i inläggen nedan så himla bra, den går på repeat här hemma just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0