LG.

Sitter just nu och bloggar från min alldeles nya dator, jag är helt kär i den. Det är den finaste datorn i hela vääärlden =).
Äntligen sa J när jag väl bestämde mig för att köpa en, tidigare har jag haft alla mina bilder och min musik på hans dator och han börjar väl tröttna lite nu..de tar ju en hel del plats.
Exakt den här är det i alla fall (pekar nedåt), fast min är inte hel blank ovanpå utan blank OCH räfflad. Himlans fint om jag får säga det.


Igår va jag mamma, moster L och kusin M på sminkparty för mary kay. Alla testade nya färger på ögonskuggorna som de aldrig använt förut, typ grönt och lila. Utom jag, jag va tråkig och körde på brunt och guld. Men det vart ganska så snyggt det med.

Kände mig dock väldigt negativ till allt igår, ena sekunder tyckte jag allt va jätte bra och nästa ville jag gå och gräva ner mig någonstans. Vet inte vad det va med mig, humörsvägningar gånger 1000 ungefär, vilket visade sig ganska så tydligt sen när jag kom hem och J fick sig en rejäl utskällning..varför? hmm, fråga mig inte. Troligtvis inget viktigt eftersom jag idag inte ens minns vad det va jag vart arg för =p.
Det slutade med att jag la mig på soffan och sov i alla fall, sov väl totalt 3 timmar den natten eller nått..trodde inte det va sant när klockan ringde vid halv 5 och det va dags att kliva upp, det kändes som om jag hade blundat högst 2 min. Så ikväll blir det en tidig kväll.

Snart ska vi göra egna biffar med potatis och champinjonsås, mums! Min J, han kan han. Han är ganska så bra ändå. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0