KLOCKAN FYRA.



Igår hade jag och min fina mamma en heldag i Stockholm, bara hon och jag. Vi kikade runt i affärer, pratade oavbrutet och åt en massa god mat. Det måste göras om snart. Men så skönt det är att komma hem till "lilla" Uppsala sen, jag skulle bli galen om jag bodde i en sån stor stad som Stockholm. Efter att ha sagt hej då till mamma runt kl 20 så cyklade jag hem i lugnet, fastän fötterna värkte efter att ha suttit kanske en 15 min på hela dagen så va det riktigt härligt. Alldeles lugnt va det ute.

Jag hittade bla.klockan ovan, fiin tycker jag. Har velat haft en lite större klocka i silver och att den va på REA för halva priset gjorde ju inte att jag ville ha den mindre.

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Tack gumman för en jätte mysig dag. Vi gör om det snart. Kram

2009-07-31 @ 22:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0