för att gratis är bra.

Jag fick ett erbjudande från Buzzador om att bli medlem i Storytel och få lyssna på ljudböcker via datorn/mobilen gratis i en månad. Givetvis! Jag är dålig på att läsa böcker men kanske det funkar bättre om man får lyssna på dem, atingen genom datorn eller genom mobilen. Nu har jag precis börjat lyssna på Första Twilight boken - Om jag kunde drömma, och det funkar..någolunda. Jag kan sitta still en stund och lyssna i alla fall. Det finns ju så mycket bra böcker som jag gärna vill läsa.

På storytel har de en hel del bra böcker, jag har bla lagt till "Den du inte ser" av Mari Ljungstedt, den andra Twilight boken - När jag hör din röst av Stephanie Meyer och "En plats i solen" av Liza Marklund.

Om du blir medlem i Buzzador så får du prova på nya produkter på marknaden helt gratis. Jag har bla fått testat nya Fanta B´good läsken, Extra halstabletter, Kellogs special K och gourme kattmat som kissen vart väldigt glad över :) Lite svårt hade hon nog att gå över till vanlig kattmat sen i alla fall.

Bli medlem här så får du också prova på nya saker helt gratis :)

Kommentarer
Postat av: Madde

Hello.. Läget? Vi sitter och dricker vin och ska ut ikväll :) Ville mest kolla läget, var ett tag sen sist?



Trevlig kväll, Lina :)

2009-07-04 @ 22:41:24
URL: http://mproblem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0