grillning och fotboll.

Det blev inte så myket kort tagna igår, men en riktigt lyckad kväll vart det. Det började fint väder men när alla kom och det va dags att tända grillen så öppnade sig himlen och regnet öste ner. Så vi fick vänta nån timme med grillandet vilket resulterade i en ganska så kaotiskt grillning där runt 20 då matchen började som alla av det manliga könet ville kika på. Vi kom i alla fall på att vi kunde tända grillen nere och sedan bära upp den på balkongen, det gick bra!
Runt 2 tiden gick några hem och några vidare ner på stan för utgång. Men jag, J och två av hans kompisar stannade kvar hemma. Efter en stund gick jag och la mig medans killarna stannade uppe för att kolla en JÄTTE viktig match. Suck, man blir så trött. Runt kl 6 vaknade jag av att J kom intassande i sovrummet, så han lär ju sova ett BRA tag till.
Här kommer i alla fall några enstaka bilder från igår.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0