sommarvärme.



Nu är väl ändå sommarvärmen här endå, för att stanna också hoppas jag? Dagen spenderades inte på en strand någonstans utan på stan med C. Åt glass vid ån, as always. Men det va varmt, alldeles för varmt för en dag på stan egentligen.

Nu har jag precis kommit hem från E, vi har haft lekkväll. Svullat som vi alltid gör när vi är tillsammans även fastän vi valde ett litet nyttigare alternativ denna gång. -Tror du vi äter upp allt det här? Dum fråga.

Sen såg vi Twilight på E´s mini tv, men det gick hur bra som helst. Grymt bra film! Efter filmen frågade jag E hur man lättast dödar en vampyr, utifall att jag skulle stöta på någon på vägen hem. Det gjorde jag inte, istället höll jag på att köra över en hund som gick okopplad och svängde ut i cykelkörfältet vid helt fel tillfälle. Koppla hunden!

En jätte mysig kväll fastän jag spillde jordgubbar på mitt vita linne. Vi kan vi, tillsammans har vi den sjukaste humorn.


Kommentarer
Postat av: Mari

Guud va fina kläder!



Ja visst kunde vi vara de! Jag tror att kissen har saknat oss lite grann så hon blir nog glad när vi kommer igen :)



2009-06-24 @ 17:53:32
URL: http://erikssonmari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0