ganska så bra endå.

Kom precis innanför dörren efter en lång powerwalk, fasiken va härligt väder!
Mötte folk från alla håll som va ute och rörde på fläsket. Antingen sprang de eller promenerade, både äldre och yngre. Kul att se.

Oftast så har jag med mig ipoden och lyssnar på när jag är ute och går, men ibland är det så himla härligt att bara gå och lyssna på naturen. Fåglarna som kvittrar, vinden som blåser i träden, några barn som leker. Ikväll va en sån kväll, jag bara gick och lyssnade. Alldeles lyrisk blir man, livet är BRA härligt endå!

Nu ska jag ta en lång dusch och sen blir det nog sängen snart. Imorgon ska jag upp tdigare än vad det är lagligt att gå upp.

Kommentarer
Postat av: Madde

Ok. Men jag tror att det kommer gå bra :)

Vet du? Jag har fått förlängt på jobbet! ASbra ju. Så jag jobbar några veckor till sedan har jag SEMESTER hela sommaren. Fy faaaaan vad skönt. David har ju fem veckor så vi kommer ha hela sommaren tillsammans, så mysigt.. :)

2009-05-18 @ 19:29:11
URL: http://mproblem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0