jävlaskitockså.

Ont, ont, ont i halsen.
:(

Kommentarer
Postat av: Madde

MEN är du hemma idag? SUCK!

Jag ska åka klockan tio, har sovmorgon idag OCH stänger :( Typiskt när vi ska bort på middag ikväll. Stress, stress, STRESS! :(



Oh, vad har du nu fått för skit? Men vet du? Jag hade ju inte ont i halsen. Eller jo, på lördag morgon samt söndag morgon. Sedan mådde jag bra hela måndagen men sen när jag vaknade på tisdag morgon var jag TOKförkyld. Jättekonstigt! Så förbered dig på en hejhundrande förkyldning inom snart framtid OCH då kan du bevisa om våran hångel gjorde så att JAG smittade dig? HAHA. David har iallafall ännu inte blivit sjuk och vi hånglar ju varje dag. MOHAHAHAHAHAHAHAHAHA..



Ja, då ses vi inte förrän nästa vecka då och jag tar lååååååånghelg efter denna stängning idag och jag är så HAPPY för det :)



Krya på dig!

Förresten, du går väl på intervjuen idag ändå hoppas jag? Annars piskar nog din mamma dig lite på stjärten..? HAHAHAHAHAHA!

2009-05-20 @ 09:34:17
URL: http://mproblem.blogg.se/
Postat av: Madde

OCH FÖRRESTEN vill jag bara säga att jag jobbade TROTS att jag var sjuk! ;) blink blink.. Klenis-lina! :D (skämtosido..)

2009-05-20 @ 09:35:45
URL: http://mproblem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0