tandborste, tandborste här kommer jag.

Idag efter jobbet så va jag på en kurs om munhygien genom mitt jobb som personlig assistent. Ja, vad ska man säga. Det va väl..intressant. Vi fick lära oss hur man borstar tänderna kort och gott, och hur man tar i och ur en tandprotes. Kanske inte så aktuellt eftersom jag jobbar med en pojke på fem år. Så de där timmarna kändes ganska så onödiga.

Imorgon ska jag på en jobbintervju, håller mina tummar och tår för att det ska gå bra. Det största problemet är väl just hur jag ska hitta dit, som de flesta vet så är inte mitt lokalsinne det bästa. Men men, hittar jag bara dit så ska nog resten inte vara nått problem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0