ÄNTLIGEN.



Allt går lite i slow motion här hemma nu, i alla fall för min del. Allting tar lite extra tid, men det gör inte så mycket. Det är bara så himla skönt att fått det här gjort nu äntligen! Jag har haft sånna besvär av det här så det är bara så himla skönt att den är borta nu.

Jag har (för de som inte vet) haft en cysta på strupen som har varit till ganska mycket besvär men i onsdags opererades den bort. Op gick bra och de fick bort hela, skönt!

Nu har jag lite svårt att prata och kan inte tugga nå vidare bra så jag har levt på filmjölk och blåbärsoppa hittils. Har testat att äta små bitar av macka men det går inte riktigt ner, gör än så länge alldeles för ont att tugga. Cystan är inskickad för prov men det ÄR INTE någon farlig cysta säger de, men för säkerhets skull skickar de in alla "knölar" de tar bort. Så om en mån ca ska jag tilbaka för återbesök. Just nu är jag sjukskriven hela nästa vecka också, jag får inte lyfta eller göra några hastiga rörelser och det är lite svårt att undvika i mitt jobb.

Har försökt mig på att börja julpynta lite smått här hemma också, det går..sakta men säkert. Just nu tar jag en paus, J är och köper marabou choklad till. Han tyckte väl att jag behövde det. Älskii.

Kommentarer
Postat av: Mamma Ingela

Tänker på dej gumman! Krya på dej

2009-11-27 @ 19:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0