FREDAG.

Idag mår jag bättre, efter grissprutan fick jag lite baconfeber. Igår tog J sprutan och idag har även han feber.
Idag har jag ändå fått lite gjort här hemma, rensat bort alla gamla blommor från balkongerna. De va inte så värst fina längre, men rosorna har hållt sig i alla fall så de fick vara kvar.

Sen har jag gått igenom några av kartongerna i förrådet och rensat lite, hittade våran jullåda och gick igenom den. Blev så sugen på att börja julpynta på en gång, men får snällt vänta tills nästa helg. Iofs så har grannen i huset bredvid julpyntat för fullt, ljusslinga ute på balkongen och julstjärna i fönstret. Men nej, inte före 1:a advent tycker jag att julsakerna ska upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0