ENSAMMA IGEN.

 

Nu har S och J åkt hem till Finland igen och det är bara jag och J kvar här i lägenheten..och kissen då förstås, henne får vi ju inte glömma. Lite tomt är det.

 

Men det har varit en jätte trevlig helg. Vi har varit runt i hela Uppsala och kikat på olika sevärdheter, om det nu finns så mycket att se här?

 

Måndag igen (snart tisdag) och en ny vecka har börjat.

Imorgon ska jag kika in en timme på morgonen till nya förskolan som jag ska börja jobba på..där ska jag jobba ca 10 tim som resurs till en pojke som bla har problem med språket. Eftersom jag har jobbat med språkutveckling på min nyvarande förskola så ska det bli jätte intresant, och väldigt spännande. Hoppas att det går bra!


Kommentarer
Postat av: Mari

Varför vill hon strypa katten? Så mycke låter hon inte :)

2009-09-16 @ 21:26:37
URL: http://erikssonmari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0